nique-in-afrika.reismee.nl

Bijna.................THUIS!

Taxi heeft de klok voor lopen, kwart over drie aanwezig, ik bijna klaar. Afscheid van Leah......... Mombasa airport, binnenlandse vlucht naar Nairobi met weer de Kilimanjaro in het ochtendlicht. Prachtig gezicht! Deze keer hoef ik mijn koffer niet zelf mee te nemen, nu gaat die automatisch mee op de volgende vlucht van Nairobi naar Amsterdam. Drukte bij de paspoortkontrole, twee uur tussen de vluchten in blijkt op het nippertje voldoende, pfff. Dan hebben we wind mee, wisselen een aantal maal van hoogte om in rustiger weer te komen :-) en landen een half uur " te vroeg" op Schiphol. Zelf de bagage is er erg vlug, mijn koffer als eerste! En......ja hoor heerlijk om iedereen weer te zien! Zoenen en bloemen, demonstratie " loslopen" van Mare. Wat is ze in die tijd veranderd, eigenwijs lopend ineens baby af. Gelukkig kent ze me nog, Emotioneel moment! Gezellig even koffie drinken met elkaar en dan met z'n allen naar de Zwanebloem, heerlijk om weer thuis te zijn.

Reacties

Reacties

Gebca

Wat een mooie verhalen, bedankt Monique.
Goede reis naar huis en een fijn weerzien met je geliefden.

Groet
Gebca

Ria v. Liempd

Welkom thuis!! Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat na deze indrUkwekkende reis.

Rieneke

Goh Monique, en dan zit het er weer op! Wat een ervaringen neem je mee naar huis, prachtig. Ik heb genoten van je ontroerende, soms verdrietige, grappige en bijzondere belevenissen. Bedankt dat je er verslag van hebt gedaan!

Lieve groetjes,
Rieneke

Marion Rijntjes

Welkom thuis!

Lfs Marion

Marnella

Fijn om te horen dat je weer veilig thuis bent!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood