nique-in-afrika.reismee.nl

Er is er één jarig

Er is er één jarig, hoera, hoera,

Dat kun je wel zien: dat is zij.

Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,

En daarom zingen wij blij.

Gefeliciteerd met je verjaardag lieve oma. Kusje van Mare

Gert en Angela

Hieperdepiep en van harte! Waarschijnlijk je enige jaarwisseling in Oeganda dus maak er iets bijzonders van! Een gezellige verjaardag en veel liefs van ons, xxx

Kirsten

Dag Monique,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt!

Lieve groet,ook van mijn mannen Derek en kleine Dex

Rieneke Steeghs

Hoi Monique,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een heerlijke gelukwensen van je lieve kleindochter, daar zul je vast van genieten!! Maak er een hele bijzondere en mooie dag van met de mensen in Oeganda!

Veel liefs,
Rieneke

Elze

Hiepderpiep!!!!
Geniet van vandaag!

Groetjes Elze

Sonja

Hi Monique,
Gefeliciteerd met je verjaardag. Bijzonder om nu daar te zijn. Hebben ze in Oeganda bepaalde tradities met verjaardagen? Ben benieuwd.....
Groetjes Sonja

Bianca & Robert-Paul

Lieve mam - van harte gefeliciteerd! Maak er een mooi feestje van met de kids. Weet je al wat je gaat trakteren?

Leuk dat Carin (je opvolgster daar uit NL) vandaag aankomt. Kun je haar mooi wegwijs maken de komende dagen en weer even lekker wat Nederlands praten tussendoor. Wel een gek idee denk ik dat je zondag het vliegtuig naar Kenia pakt, of niet?

Fijne verjaardag!

Kus van ons

P.S. Mare kan al een paar seconden met losse handen staan!!! Vindt ze heel spannend en moet daar heel erg van lachen elke keer.

Marleen

Lang zal ze leven....en nog veel zal ze beleven!
Een dikke verjaardagsknuffel toegezonden naar zo ver hier vandaan maar door al je mooie verhalen toch zo dichtbij!

Wens je een hele gezellige verjaardag toe,samen met al die mooie kindjes en lieve mensen daar.

Kus Marleen

Jeanne Z

Monique van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een gezellige verhalen en leuke foto's. Ik geniet er enorm van. Nu op naar het nieuwe avontuur. Liefs Jeanne

Marga en Wim

Hallo Monique,

Van Harte Gefeliciteerd. Een verjaardag in een bijzonder land dat is nog eens wat anders! Heel veel plezier vandaag. Wat een erg leuke verjaardagswens van Mare.

Heel veel succes in je volgende project.

gretjes
Marga en Wim.

Ineke

Hai Monique,
Van harte gefeliciteerd en maak er een leuke oegandese verjaardag van.
Nogmaals proficiat!

Sandra

Lieve Monique,

Van harte!! Hopelijk heb je een mooie en bijzondere verjaardag daar! Vast en zeker een om nooit te vergeten. Heel veel plezier en succes tijdens je tijd nog in Oeganda. Heel mooi om je te volgen en te zien hoe fantastisch je het doet met de kinderen daar.

Liefs van Sandra en rest van de family, Peter, Ines en Mathijs.

Doingoood