nique-in-afrika.reismee.nl

Nog één nachtje slapen.......

Morgen gaat het toch echt gebeuren!

De koffers staan al in de auto en om 10 uur is boarding.

Twee zware koffers, één vol met kleding voor de kinderen gekregen van allemaal lieve mensen. De tweede voor de helft met vouwblaadjes , stiften, kleurpotloden, wasco, kleurboeken, stickers plakplaatjes, nagellakjes, haarspeldjes en kleurige elastieken en en en... te veel om op te noemen. Allemaal kadootjes om mee te nemen.

Rieneke die met rs-naturalcosmetics zo'n mooie aktie bedacht heeft om mij nog meer te steunen. En in haar nieuwsbrief uitgebreid aandacht geeft aan Doingoood en mijn reis naar Oeganda en Kenia.

Allemaal heel hartelijk bedankt ook voor alle lieve wensen, inspirerende gedachten, attenties, telefoontjes en sms-jes. Niet te vergeten de TAART op mijn laatste werkdag!

Heel benieuwd hoe het zal zijn. De reis en de ontmoeting met de staf en de kinderen in Kaja Nafasi. Hoewel als ik aankom is het middernacht en zal iedereen wel slapen. Dat ga ik nu ook maar proberen.

Het volgende verhaal komt uit OEGANDA.......

Reacties

Reacties

Helmert en Wilma

Succes n veel plezier in Oeganda.
wij zijn benieuwd hoe je het vind daar.
groetjes van uit Baarn kusjes H en W

Bianca

Gek hoor mam dat je daar nu bent. Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. Ben erg benieuwd naar je ontvangst daar en eerste indrukken. Heerlijk dat het nu (eindelijk) gaat beginnen!! Kus van ons

Bianca

Oh en mocht het je zo goed bevallen en je doen besluiten nog eens te gaan ;-), dan heb ik alvast de toezegging van nog een kledinglabel gekregen dat ze je met kleding (voor kinderen en volwassenen) willen helpen! Truste

Robert-Paul

Ben je goed aangekomen en? En hoe zijn je eerste indrukken? We horen vast gauw wat van je!

Frans

Ha die Monique,

Het lukte niet je voor vertrek nog even persoonlijk te spreken, en hoop dat mijn sms je nog tijdig bereikte.

Is de reis je goed bevallen? Geen hernia getild aan die zware koffer? ;-))

Ben benieuwd hoe je daar bent ontvangen en hoe je het ervaart.
En ook wanneer je in de gelegenheid bent 'in te loggen' om deze reacties uit zonnig NL te lezen.

Heb een fijne tijd daar! Ik volg met belangstelling je verhalen. Alle goeds!

anja

Wij zijn weer gewoon aan het werk! Vreemd hoor!
Laat gauw even weten hoe het daar is!
Veel plezier

Rieneke Steeghs

Een hele fijne tijd gewenst en ik ga snel je volgende bericht lezen!

Annemieke van der Linden

Ik heb aan je gedacht om 11.30 uur, toen je hoog in de lucht vloog. Eindelijk is het zover !

Aan belangstelling geen gebrek, als ik alles lees.
Geniet van deze leuke en spannende reis en ik ben benieuwd naar je verhalen.

groetjes, Annemieke

Carla

Fijn dat je goed bent aangekomen , leuk om je zo te volgen.Je bent wel gelijk in het diepe gegooid zo.
succes en een groet van je (verre buren)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood