nique-in-afrika.reismee.nl

Bedjes en kinderkleding

Het was een heel gezellige zondag middag, met recht ZON-dag. We hebben heerlijk in de tuin kunnen zitten. Sandra en Bianca hebben erg hun best gedaan. Een mooie "Doingoood" slinger gemaakt met bijbehorende "Box" voor de donaties. En de catering vezorgd, fijn dat ik mocht blijven zitten. Dank jullie wel meiden. Er is al zoveel bijelkaar dat de bedjes voor Kaja Nafasi besteld zijn. Ik ben er best trots op dat jullie me zo willen steunen! Vandaag ben ik naar Amsterdam geweest, "Imps en Elfs" kinderkleding heeft een doos vol shirtjes, broeken, truitjes en meer meegegeven voor Oeganda. Ze zijn blij dat ze op deze manier mee mogen helpen. Ook van familie, vrienden en collega kleertjes en knuffels gekregen, zal wel een extra koffertje worden :-) ik zie in gedachten die kindjes al in al die leuke spullen lopen! Wat me nog niet lukt is foto's van mijn fototoestel op mijn tablet zetten, connectionkit gekocht maar ik heb vast een extra programma hiervoor nodig. Wie helpt me hiermee. ????? Er moeten toch ook foto's op mijn blog komen! Komend weekend logeert Mare een weekend bij me, nog even genieten. Wat ben ik blij met het boekje met foto's dat ik zondag gekregen heb (tranen....) wat zal ik haar gaan missen! Volgende week zal ik nog even laten weten of mijn koffers echt nog wel dicht gaan, er bestaan handige vacuumzakken hoorde ik, scheelt ruimte.......

Reacties

Reacties

tonny

Leuk Monique dat het zondag een fijne,gezellige dag is geworden!
Fantastisch dat jouw geweldige idee iets te doen voor de kinderen en vele handen(gevuld met wat euro's) zoveel mogelijk kunnen maken!!!!!!
Een heel fijn weekend met Mare oma!!!!!!

Liefs Ton

Marleen

Ja,het was inderdaad erg gezellig zondag.Toch een gek idee niet,dat je deze lieve mensen een tijdje gaat missen.En vooral Mare,die zich zo snel ontwikkelt nu.
Het gaat nu dichtbij komen,spannend hoor.!
Monique,ik ga je echt missen de komende maanden,maar ga je volgen en we houden langs deze weg natuurlijk contact.

Marleen

simone van haarlem

Hoi Monique

Wat een goede acties allemaal!!!!
Wanneer ga je weg en ga ik je nog zien op de poli deze week????
We gaan je zeker volgen

Groeten Simone

Rieneke Steeghs

Hoi Monique,

Alvast een hele goede en mooie reis gewenst, ik ga je volgen hier! zojuist heb ik ook op de RS Natural Cosmetics website geregeld dat klanten bij elke aankoop een vrijwillige bijdrage kunnen doen voor Doingoood en jouw projecten.

zie:
http://www.rs-naturalcosmetics.nl/natuurlijke-verzorging-producten-gezicht-lichaam-haar
en dan per product

Ik hoop dat het veel zal opleveren!

Heel veel succes in Afrika en ik hoop dat de RS spulletjes je af en toe lekkere verwennerij bieden :)

Groetjes,
Rieneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood