nique-in-afrika.reismee.nl

Even bijpraten

Hallo Allemaal,

Wat ben ik blij met alle enthousiaste reakties van jullie.

En uiteraard met de financiele bijdragen

Laughing

Zaterdag met mijn lariam, malariapillen, begonnen en zondag een 'wiebelig' doorgebracht. Een beetje licht in mijn hoofd en een zweverig gevoel....Was dit de lariam of de fikse wandeling door de duinen van die dag. Zou 28 km zijn maar resulteerde in ruim 35 km, even het strand en de duinen gedag zeggen. Prachtig weer en genoten van het landschap.

Vandaag de informatie als voorbereiding maar weer eens goed doorgelezen en foto's van safari's bekeken. Wat een leuke aanvulling op het vrijwilligers werk gaat worden.

Straks naar een vriendin voor leesvoer op m'n tablet. Ebooks !! Ook erg welkom.

Zou het gezellig vinden jullie op mijn 'Nog even gedag zeggen' borreltje te zien van 29 juli as.

Reacties

Reacties

tonny

Monique, ik hoop dat inmiddels de zweverigheid over is.Maar 35 km wandelen!?!.Ja ja ik weet het nood gedwongen. Wat heerlijk dat je leesvoer tegenwoordig zo makkelijk mee kan nemen.Nu moet de uitsluiting en het bereik wel mee zitten.Ik herinner me mopperende kinderen als de zaak weer eens plat viel!!In ieder geval beter mee verlegen dan om verlegen.
Super dat je ook nog een safari op programma hebt staan! Succes met je voorbereiding.Ton

Marnella

Hallo Monique,
wat leuk dat je ook naar Kaja Nafasi komt! 11 augustus kom je hier aan? Dan hoop ik er net nog te zijn, ik vertrek namelijk 13 augustus...Heel veel succes met de voorberereidingen en een goede reis!
Groetjes Marnella

Tilly

Hai Niek, ik heb eindelijk ook nique-in-afrika gevonden en An heeft het nu aan de favorieten-balk toegevoegd dus ik kan nu iedere dag je blog lezen.

Tot zondag!

Liefs, mamma

P.S. Stuur je mij ook nog even die flyer dan maken we ook wat geld over voor jouw Doinggood!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood