nique-in-afrika.reismee.nl

Voorbereiding in volle gang

Hallo Allemaal,

Nog even en dan is het zover, dan ga ik voor Doingoood naar Oeganda en later naar Kenia. Best spannend....

Tongue out

Mijn ' prikken' heb ik vorige week gehaald, de reis is geboekt en nu dus ook mijn blog aangemaakt. De flyer voor het fondsen werven is in de maak.......

Hiermee ga ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en avonturen. Natuurlijk komen er ook foto's bij.

Dit alles voor zover de communicatie het toelaat, ik begrijp dat internet soms een paar dagen verstek laat gaan in Afrika.

Groetjes en ik houd jullie op de hoogte!

Monique

Reacties

Reacties

Wilma/Helmert

Succes daar en hopende kunnen wij op afstand met je mee reizen. Zeker een uitdaging.

Frans

Leuk om zo je avonturen / ervaringen / belevenissen te kunnen volgen. Fijn dat je het met ons deelt.
Het aftellen kan gaan beginnen.
Alvast een goede voorbereiding naar de start.

Ineke Truitman

Het wordt een onvergetelijke ervaring. Ik wens je een mooie, bijzondere reis toe. En ik de reis ga ik met veel belangstelling volgen.
Zet ''m op en veel succes toegewenst

Tonny

Een heel spannende,zinvolle onderneming Monique. Plezier met de voorbereidingen!!!! En natuurlijk leveren we een bijdrage aan de spullen die nodig voor de kinderen.

Petra

ik wens je heel veel plezier en avontuur in het verre Afrika. Ben erg benieuwd hoe je het in Afrika gaat vinden en hou zeker je blog bij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood